happy valentine's day

Alla hjärtans dag känns så taskigt. Möjligtvis inte för de som inte är ensamma, men resten då? Vi får knalla runt omringade av massa skyltar med motiven av hjärtan och andra "gulliga" saker och känna "Well, nästa år kanske". Men sånt får man ta, livet är hårt. Dock ska jag tacka gud att det inte spreds så mycket kärlek på vår skola idag. Nu när jag tänker på det är jag nog ganska dum, såklart man vill ha kärlek i skolan! Men Tack Gud, i alla fall.

Annars befann jag mig klockan kvart i två på folktandvården med Emelie som skulle vara där för att fylla in ett par hål, eller vad fan det heter. Efter det långtråkiga (belive me, det blir så när man suttit på en simpel stol och gjort allt möjligt såsom att kolla upp i taket och passa på att räkna hur många tänder man har - med tungan) besöket hos tandläkaren drog vi till stan för att kolla in Monki och Weekday. Inne på SOUK (där Monki ligger) blev man lite glad när man fick gratis sockervadd. Lite glad, jag tror jag och Emelie var jävligt glada; vi tog ju faktiskt (fettigt nog) två sockervaddar (heter det så?) var. Det nyttiga livet som vi tänkt påbörja den här får vänta liiiite till.

Hittade förresten ett par Jeans inne på Weekday. 100 kronor (!!!) kostade de. Högmidja har de. Fina är de med. Jag tror jag är kär, helt enkelt. Jag tror även att jag är väldigt patetisk som blir kär - i mina nya jeans - på - Alla hjärtans dag. HAHA.

Förresten, bilder på mina senaste köp kommer kanske imorgon. Nu ska jag bara sörja lite över att mitt konto ekar så in i helvette. Eller det kan jag göra medan jag duschar. Trevliiiiiigt.

Kommentarer
Postat av: JUlia

haha, låter som en bra dag!

2008-02-15 @ 16:24:42
URL: http://juliakrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0