handle me

Hola people. Som ni märker älskar jag språk. Har redan hunnit skriva på spanska, engelska och såklart svenska. Oui. Nu franska. Höhö.

Emelie sitter för tillfället på golvet i mitt rum och målar naglarna. I bakrunden hör man då och då inspelade skratt från two & a half men som visas. Vi har precis larvat oss och spelat in en massa videos (heter det så?) som vi INTE kommer visa i bloggen. För pinsamma tycker vi. Och det skulle ni också tycka. Så de får stanna vart de är - i våra mobiler.
För någon timme sen när vi kom hem till mig åt vi billig choklad och dansade soulja boy-dansen. Sen lekte vi modebloggerskor genom att spela in en video till. Sa jag att ni inte ville se de?


Det ovan skrev jag halv sex eller något, när Emelie var här. Hon gick hem för ett tag sen. Men innan hon gick hem hann vi äta, larva oss OCH göra en speciell sak - planera vårt liv. Vi SKA bli nyttiga. Vi ska må bra. Vi ska klara det här, eller hur Emelie?
Kanske publicera ett inlägg med sakerna vi ska ändra på och så.

Nu ska jag göra något roligt.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0