blandat

Läste i Promas blogg nyss och kom på att jag saknar henne otroligt mycket. Hon är bäst. Hon har ALLTID funnits där för mig och jag tackar Gud för att jag träffat en sån underbar person som henne. Vi har delat så jävla många roliga minnen tillsammans. Förut sågs vi varje jävla dag, nu är det bara någon gång varannan månad. Det är lite synd, men älskling är det något så PRATA med mig.
Fan, nu blir jag lite tårögd. Låten som spelas i bakrunden (All my life - Shane Ward) passar så bra just nu. Gumman, jag älskar dig.

Jag och Emelie kom överens i Lördags på Nikitas fest att våra nyttiga liv omöjligt kunde börja då. Vi hade sååå rätt. Pizza, godis, läsk och andra onyttigheter fanns såklart där. Men vad fan ska man annars ha på en fest? Gurka?
Idag började våra nyttiga liv. En massa saker står det på listan.
De två första punkterna har jag brutit.
- Endast lite onyttigheter (godis, chips m.m.) - högst en gång i veckan
- mindre tid vid datorn/tv:n
Den första bröt jag efter Dita köpt en hel påse full med godis. hon gav mig två jordgubbsgodisar och har jag berättat att jag är svag för de? GOTT. Men jag ska skärpa mig. På Lördag får jag ju trotts allt äta godis.
Den andra punkten sitter jag och bryter just nu. Sitter som fastklistrad vid datorn. Usch, inte bra. Men jag måste gör lite små saker innan jag flyttar på mig.

Kommentarer
Postat av: Proma

Nä shit jag blir fan tårögd jag med. Älskling, du har missat
så himla mycket. Jag msåte verkligen uppdatera med dig.

2008-02-11 @ 20:49:24
URL: http://www.metrobloggen.se/proma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0