Gossip Girl - serien

image20

Som jag sa igår så såg vi på hela 4 avsnitt igår. Alltså Gossip-girl avsnitt. Ligger ju på tredje boken (har inte läst i den på ett tag, men jag måste göra det) och jag älskar böckerna. Underbara att läsa då och då.
Vad som även är underbart är att de gjort en serie av den. Jag är som fast. Älskar serien. Den påminner om OC, men det beror väl på att några av producenterna från OC även leder GG.
Det har gått ett rykte om att kanal5 sett pilotavsnittet och är intresserade av att köpa serien. Hoppas det är mer än ett rykte!

men nu ska jag dra till centrum. skriver mer snart.

Kommentarer
Postat av: Proma

VEt du vad avsnitt nr 4 heter?

2007-11-05 @ 15:41:08
URL: http://www.metrobloggen.se/proma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0