so yesterday

Igår var jag väldigt dålig på att blogga. Inte ett enda inlägg blev det. Fan, asså jag har verkligen mina perioder. Ibland postar jag 10 inlägg på raken och ibland inte ett ända inlägg. Som igår då.
Jag tror jag måste lära mig att balansera när det gäller med att skriva i bloggen. On second thought; det går ju inte riktigt. Allt beror ju faktiskt på humöret och det är inget man bedstämmer själv om.
Men okej, ett inlägg per dag ska jag FÖRSÖKA skriva. Asså minium.

Igår när jag vakna blev jag en aning förvirrad. Jag visst inte riktigt vad som skulle hända senare under dagen. Men vad jag visste var att jag inte ville vara hemma och söla. Sånt är ju skönt ibland, men dock inte varje helg.
Någon timme efter jag vaknat och varit förrvirrad vart jag inte det längre. Det var bestämmt att jag och sex andra skulle på bio. En bit senare bestämmde vi också vilken film vi skulle se. Charlie Wilson's war. När jag läste om den på SF's hemsida verkade den bra. Inte SKITBRA exakt, men bra. Trotts det ville jag se den.

Efter två timmar (kanske var det mer?) i biosalongen kom jag fram till att den var bra. Men ett litet minusblev det för att den var en gnutta dryg i början. Men filmen hade en mening. Den var även betydelsefull då historien är sann och påverkat världen.
Haha, en rolig sak var att vi verkade vara de enda ungdommarna där. Nästan. Det märktes när det visades "skämt" som inte alls var roliga. Alla förutom oss garvade. Elller jo förresten, det gjorde vi också, fast vi skrattade intre åt de såkallade "skämten" utan mer åt att de skrattade åt de. Alltså åt deras (tråkiga) humor.

Efter filmen vandrade vi runt lite i (nästan tomma) stockholm city. Det var otroligt jobbigt med tanke på att det regnade snö. Uscha. Mitt hår förstördes inom loppet av tre minuter. Inte bra asså.
Inne på H&M träffades vi av Fashion against aids-kollektionen. Dock var det inte mycket kvar och alltså inte de tröjorna vi ville ha. Inga köp där.
När vi var klara med H&M gick vi in på ett café och fikade. Mysigt var det. Sen drog vi våra arslen hemmåt.

När jag kom hem kollade jag på Minority report med Tom Cruise, åt apelsiner och lyssnade senare på Do It Again med Chemical Brothers.

Nu ska jag plugga SO, lägga in låtar på iPoden och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jobbigt när inte blogginläggen kommer riktigt jämnt...menmen=) Det funkar u bra ändå!

2008-02-03 @ 17:15:26
URL: http://sariis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0