Good life

Sitter här och äter en macka med smältost. Gott är det. Nyttigt är inte förnamnet på mitt mellanmål, men defenitivt mellannamnet då jag förut åt gocis, chocklad och annat som mellanmål. Nu är det andra tider. Jag och Emelie försöker nu stegvis klara den här resan till ett hälsosammare liv. Ta som t. ex. idag då jag var aktiv på idrotten - det brukar jag aldrig vara! Eller när jag till lunch i skolan åt halva tallriken med sallad! Sånt brukar inte heller hända.

Äntligen är det fredag. Just nu känner jag mig lite fredags slarvig. Sitter ju med en kudde vid nacken och en vid fötterna. Min mobil är urladdad. Min väska ligger slängd på golvet och några av mina kläder befinner sig på golvet.

Lånade den kända adidas hoodien av Gisella idag och den är FIN. Riktigt jävla fin. Kanske ska joina the crew och köpa en alldeles egen? Det får vi se.

Förresten, jag HATAR min fransklärare. Eller som min svensklärare skulle sagt "jag OGILLAR henne".

Resten av dagen ska jag lyssna på Looptroop, kolla på tv, skriva matdagbok och kanske läsa. Imorgon blir det fest!

Kommentarer
Postat av: Emelie

men vi tar det seriösare på måndag, visst? eftersom den här veckan redan har varit minst sagt onyttig, haha, sen är det ju fest ikväll. :D
så nästa vecka börjar vi på riktigt? (a)

2008-02-09 @ 11:35:09
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0