Redan Söndag

Varför ska tiden gå så snabbt när man har kul? Jag lyckas aldrig hitta svar till den frågan.

Igår var ju som sagt girlsen hos mig. Det var FETT trevligt asså. Går inte att skriva så mycket om det, liksom vad ska man skriva om det? Vad gjorde vi? I stort sett allt man gör på en tjejmiddag, åt oss proppmätta, snackade, snackade bullshit och snackade igen.
Vi hade ju tänkt typ se "Them" och/eller "Date Movie" och även sjunga lite på Gisellas singstar, men eftersom hon efter lite krångel inte kunde ha med sig det så kunde vi ju inte göra det. Och sen vet alla som känner Nikita att hon kan se skräckfilmer, men inte de som är baserade på verkligheten, vilket "Them" är, så den sket vi i. Fast jag och Emelie kollade på den senare, typ på natten när de gått. Samma gäller Date movie; den såg vi senare. Fast den tror jag Nikita skulle vågat se, haha.
När tjejmiddagen var slut bestämde vi oss för att ordna flera tjejmiddagar till. Det skulle säkert bli kul, inte nog med att det är tjejmiddag, utan just för att jag får vara med de bästa - er<3

En sak som jag la märke till igår är att jag ofta blöder näsblod. På sista tiden har det blivit så mycket som 1-2 gånger per vecka som jag blöder. Speciellt när jag sover, men ibland kommer det bara utan att något hänt, alltså bara plötsligt. Vad kan det här bero på, någon som vet? Om det blir oftare eller fortsätter såhär kan det väl bli seriöst så då kanske jag måste besöka en läkare.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vi kan gå till sjuksyster samtidigt imorgon då. ;) för jag måste kolla med henne om det är min blindtarm som spökar. :S

aja, VI HADE FETT KUL! :D

2007-12-02 @ 21:29:39
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0