Min nya väska!

Jag har idétorka när det gäller rubriker och det är kanske väldigt märkvärt, men hey kommer ni ihåg ordspråket "dont't judge a book by it's cover"? Innehållet, som i detta fall är en bild på min nya väska, är mycket fint. Om det nu är väskan vi snackar om, hah.

Juste, jag får inte glömma att jag även fick en väska utav min moster. Fick även en scarf och någon slags smart mynthållare att ha i väskan av min moster. Tack för det! Hon som nyligen vart i marocko köpte de sakerna där. Det är en fejk, men den ser ändå lite cool ut. Lite lagom rockig med sina nitar. Jag vill ibland ta bort axelbanden och använda den som stor fest/kuvertväska. Den skulle passa fint som det. Men om man använder väskan till fel plagg är riskfaktorn att den ser trashig ut ganska hög, men det ska jag inte göra, haha. Förresten, här är väskan (<- länk), haha. (På bilden har jag vikt in axelbanden, bara så att ni vet :P)

image118
Den är finare i verkligheten och den kommer från kappAhl

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gott nytt år! :)

2007-12-31 @ 11:16:32
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: sandra

gott nytt år :D

2007-12-31 @ 14:41:15
URL: http://sandrajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0