Sammarbete med Cocoo.se

Jag har precis skapat sammarbete med Cocoo.se och det ser faktiskt ganska bra ut. En banner hittar ni längre ner åt vänster hörn och den får ni mer än gärna trycka på. Hemsidan är ju fantastisk så jag skulle rekomendera er att ta ett titt där.

Såg förresten att de säljer Bamboo-örhängena där för er som är intresserade. Och jag vet att många av er är det. Bor ni inte i Stockholm (där jag vet att de säljs) kan det här vara en bra fördel. Sen är örhängena billiga för att vara så fina!


Jag lånade bilderna där örhängena var i största storleken, det finns ju mindre.
  • Hjärtformade örhängen; Stora: 165 kr Medel: 145 kr Små: 125 kr
  • Runda örhängen; Stora: 165 kr Medel: 145 kr Små: 125 kr
  • Kantiga örhängen; Stora: 165 kr Små: 145 kr

Kommentarer
Postat av: laijna

Fina örhängen:D

2008-01-13 @ 19:23:43
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: caroline

Det är jätte fina de där, och Kenza.blogg.se tävlar ut dessa par just nu.

2008-01-14 @ 10:21:18
URL: http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0