R-r-r-rastlööös

Om ungefär tjugo minuter ska jag träffa Emelie och Dita i centrum. Vi ska ta en burgare på donken sen gå vidare till filmkedjan och köpa godis. Efter det går vi till Nikita och är där ett tag sen får vi skjuts av Nikitas pappa till Johanna och däääär.. där ska vi ha en mysig filmkväll.
Tror Johanna och Sandra har hyrt en skräckfilm. Haha, Nikita kommer så aldrig se den om den är "baserad på en veklig händelse". Det är nog det värsta hon vet, haha. Erkänn att du blir lite rädd nu också Nikita, haha?


Krånglig beskrivning maybe, men jag är rastlös och jag pallar trotts inte det fixa till inlägget. Weird. Jag som trodde man gjorde sånt när man var rastlös. I was wrong.

Ha en chill kväll people! PUSS.


Kommentarer
Postat av: Nikita

ohyes den ända trösen är att de inte ska vara sanna,när dom är baserade på verkliga händelser, vad har man för tröst då ;O?

2008-01-13 @ 00:08:58
URL: http://nikitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0