Mon-day

Oui, c'est mon(day) jour. Eller? Njaaa. Vi gör såhär, jag skriver om dagen sen får ni avgöra själv.

Imorse hade jag och Gisella sovmorgon så vi gick tillsammans till skolan. Och det var väldigt trevligt. Hade ju inte träffat tönten på 6 veckor. Aldrig igen, hör du det Gisella?
Idag hade jag bara tre lektioner. Skulle haft fem, men jag var tvungen att dra till stan för att gå till tandregleringen och kolla hur det gick med min stupid tanställning. Skönt att den är borta om några månader. Känslan kommer nog vara lika som att bli frisläppen från ett fängelse. Eller inte, jag är bra på att överdriva. Dessutom, hur fan vet jag det? Haha.

I stan var det rea. Vem älskar inte det? Först var jag på H&M och där hittade jag bara smycken och diadem. Men fina var de. Tror det var 6 stycken jag köpte för...(TADAAA) 30 kr. Pluspoäng till FYNDAREN Sofia. Sen ringde mamma mig och berättade att hon också var i stan och att vi kunde träffas. Såklart vi kunde. Jag drog med mamma till Weekday för att kolla på deras härliga 75 % rea. Härlig var den minsann. Testade en hel del, till och med den här, men den var dock förstor (buhuuuuuuuuu) då den kom ända ner till smalbenen.
Lite senare kom jag ut ur butiken med ett par leggings i typ syntet-material och ett coolt brottarlinne.
Bilderna kommer strax.

När man går med min mamma i stan måste man vara beredd på att en bit av tiden kanske blir skittråkig. Asså inte på grund av henne, nej nej. Men låt oss säga såhär: vad tycker ni om att stå inne på nordea och snacka en massa aktier och whatever i runt en halvtimme? Inte så kul, men såklart: allt i livet är inte meningen att vara roligt.
Efter det hysteriskt roliga ärendet på banken drog jag och mamma till McDonalds och fettade oss.

Nu är jag trött och jag känner att det här inlägget får ett IG av mig. Orkar inte skriva förståndligt. Så trött är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0