Jag kommer vara bänkad framför tv:n ikväll

Ikväll kommer det vara jag som sitter med ögon stora som tefat och bara glor. Jag ska nämligen se massa saker, men de bästa är nog Victorias secret fashion show som börjar klockan åtta ikväll på TV3. Jag har väntat på den hela veckan och jag kommer säkert en timme efter programmet vilja se den igen. Det är ju typ skitkul att kolla på de. Så roliga underkläder och inspirerad kanske man också blir? Inte för att jag ska börja designa underkläder, haha.

image141

Två timmar efter fashion showen börjar en grymt bra film med Jennifer Lopez. Jag har kanske sett den fyra-fem gånger eller liknande. Den är som sagt grymt bra, stark och den har en sån där "girlpower" känsla efter. Ni kommer förstå mig efter ni sett filmen, om ni nu inte redan gjort det. Filmen heter Enough - En kvinnas hämnd och börjar 22:00 på TV6.

image142

Bilderna är från Yahoo.

Kommentarer
Postat av: catharina

jag kommer också sitta fast klistrad framför tv:n kl.20:)

2008-01-06 @ 18:02:42
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Serena

Jag älskar Victoria secrets och ska verkligen inte missa det! Ska se om jag hinner se Enough, för den är grymt bra!

2008-01-06 @ 19:06:28
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0