Jag är tilräckligt trött för att kunna sova hela natten

De senaste dagarna har varit lite av ett helvette för mig. Jag har bara frått några timmars sömn i flera dagar nu och det är ju skit dåligt. Speciellt för mig som älskar att sova. Hellre kommer jag försent till skolan och får sova ut än att komma för tidig och vara trött hela dagen. Det skulle faktiskt vara skönt att göra någon gång.

Jag undrar verkligen hur dagen blir imorgon i skolan, det var ju trotts allt kaos idag. Massa rutor blev ju krossade av dumma elever som ganska märkbart hade DAMP. Sen sköt ju typ samma idioter fyverkerier inomhus två gånger vilket resulterade i att två poliser kom till skolan och en polisanmälan las in.
Vad säger man; en vanlig dag i vår härliga skola?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0