Hola

Jag har förändrats. Väldigt mycket. Det märkte jag när jag och Emelie var påväg hem idag, vi snackade om det. Nej men nu känner jag mig väldigt chill, jag har inte världens press på.. allt. Jag tar det lungt, tar en dag i taget och njuter av livet.
Sen har jag även mycket tid att ägna mig till annat än plugget och att plugga hemma. Visst, det har bara gått två dagar, men jag känner att den här terminen kommer bli bättre än förra.

Idag är det nog onödigt att skriva vad som hänt i skolan, för det har ju nästan verkligen inte hänt ett piss. Inga olyckor vart skedda som igår i alla fall, haha. Men dagens lektion blev slöjden. Jag valde träslöjd, faktiskt. Ovanligt, men läraren är BÄST jämfört med syslöjds läraren. Hon verkar tråkig och sträng.

Men snart kommer en dagens outfit och några andra inlägg, typ.


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Det ska du nog inte fråga mig om för jag har aldrig provat ;P haha...

2008-01-09 @ 16:36:45
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Postat av: melika

vad kul det ska bli med en dagens! :)

2008-01-09 @ 17:20:05
URL: http://MELIKAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0