Grattis Irak, ni har fått snö!

Började asgarva när jag på aftonbladet.se såg att Irak tydligen fått snö. HAHAHAHA, är det inte roligt? Typ ett skit hett land som nästan kväver en på sommaren får SNÖ på vintern'. Vi får nästan inte ens det längre!
Det här snacket om klimathotet börjar göra mig verkligen seriöst rädd. Och chockad. Och flummig (ibland).

image182
Bild och källa: Aftonbladet

Men kolla på bilden, visst ser de överlyckliga ut (i alla fall en, den andra verkar vilja få tillbaka den kvävande hettan)? Bah "YEAAAAAAAH, det kom 785 år senare! Vi visste att det skulle komma tillbaka!" HAHAHAHAH.
Jag vet inte men det måste vara min dåliga humor som spökar extra mycket på småtimmarna.

Kommentarer
Postat av: Proma

Haha, skönaste Sofia :D

2008-01-12 @ 11:25:31
URL: http://metrobloggen.se/proma
Postat av: rebecca

haha inte ens vi har snö ;o

2008-01-12 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0