Dumma Gina Tricot!

Köpte ett halsband som jag skulle ha till mitt modette-hänge och allt går bra. Den var på rea och kostade femton kronor, men när jag sen kommer hem för att kolla mitt saldo visade det sig att jag hade betalar för mycket. De hade inte dragit av den där jävla fucking rabatten så jag hade visst betalat 89 kr. Jag ringde de precis och de snacka om att jag skulle komma till de med bevis eller vafan, men sen sa jag att det borde väl räcka med bevis när det står på mitt kvitto (som jag aldrig läser när jag köpt något, utan jag stoppar ner det i påsen, fast nu lär det ju ske förändring ;P).

Bara på grund av att jag inte kollade kvittot när jag lämnade kasswan måste jag åka till fucking Kista imorgon. AGGGGRH.

Kommentarer
Postat av: Terese

Åh, vad jobbigt! Dåligt av de som jobbar där att inte dra av rabatten.

2008-01-07 @ 19:51:43
URL: http://teresestyle.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0