Dans snart

Ska strax iväg till dansen. Det ska bli kul, speciellt eftersom jag sett fram emt det ganska länge. En bra bit under lovet.

Förresten jag tänkte ju på en sak när jag skrev min svenska uppsats idag. Jag skriver väldigt slarvigt och så här i bloggen. Jag kan bättre skani veta, haha! Men liksom jag orkar inte ta min blogg alltför seriöst, och jag hoppas ni inte heller gör det. Jag ser ju bara det här som en rolig hobby.

Borde kanske skriva lite om skolan innan jag avslutar inlägget? Men vad är det att skriva om egentligen? Skolan började och jag var faktiskt pigg. Resten av skolan måste varit mer än pigga för de bokstavligt talat sprang runte över hela skolan. Fram och tillbaka. Snacka om huvudvärksfaktor 100%.

Men vi fick några nya lärare. En ny mentor som är BÄST. I alla fall till skillnad från vår gamla som bara tjatade på sitt blodtryck och massa annat. Sen en ny franska lärare. Vi har bytt 5 hela gånger på väldigt kort period. Men hon som vi ska ha nu är inte ny direkt, vi hade henne ju i början av sjuan. Men jag vill inte ha henne, eller jag vet inte. Sålänge jag inte sänker mitt MVG i Franska så struntar jag lite i det.
En annan lärare vi fått tillbaka är vår absolut BÄSTA SO-lärare. Han är verkligen bäst. Hans genomgångar likaså. Alla sitter bokstavligt talat tyst och lyssnar.

JUSTE, det som verkligen "made my day" var schemat vi fick. TACK GUD! Jag har sovmorgon TRE gånger i veckan! YEY YEY YEY! Lycka kallas det.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, nej men det är faktist synd om Sedika! xO
fast jag skulle inte heller vilja ha henne som mentor iof.. ^^

2008-01-09 @ 15:08:22
URL: http://juliakrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0