Att man alltid är lite försenad till filmer, hah

Just nu går Rocky i full rulle på TV6. Jag skulle sätt den, emn jag orkade inte, orkar aldrig se just de filmerna. Kommer ihåg att det var ett lov och att jag tänkte "nej, nu fan ska jag se alla filmerna" och jag "gjorde" det med min brosa, fast jag såg nog bara 20 minuter eller något liknande från varje film. Jag kunde inte hjälpa att jag somnade! Typiskt mig, haha.
För den som orkar kolla går ettan nu på TV6 som sagt, men tvåan börjar på samma kanal om en stund, 23:25.

Just nu går även en annan film på tv som jag tror jag ska kolla på. Den har typ börjat för 50 min sen, men wtf jag är uttråkad så det gör inget om jag redan missat en del. Filmen heter En president i stan och huvudrollen spelas av Ray Romano, ni vet han från "Alla älskar Raymond"?
Visas nu på TV3. Jag ska dra och kolla. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0