40 days & 40 nights

Just nu på TV3 går en dokumentär serie om Victoria Beckham, typ om hennes vikt och operationer och jag vet inte om jag ska se det som intressant eller bara trash. För egentligen är det ju bara helt patetiskt och ointressant. Man lär sig ju inte värsta grejen genom att titta på en dokusåpa om hur Victoria beckhams bröst har blivit större. Nej men ni förstår väl vad jag försöker komma till? Ganska onödigt att göra en dokumentär.

Men efter det programmet börjar en film med Josh Hartnett, nämligen 40 days & 40 nights. Jag har sett filmen förrut, men jag verkar inte ha något problem med att kolla på den igen, den var ju ändå ganska rolig när jag en gång såg den med klassen.
Har ändå inget bättre för mig, haha. Me om drygt en timme, alltså 21:00 på Tv3. Ska ni se den?

image134
Gullig bild, eller hur? Vackert leénde tjejen har!

Kommentarer
Postat av: izzabelle..

den filmen e bra :)

2008-01-06 @ 14:19:40
URL: http://izzabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0