30 Januari

Det var nära att jag skulle skriva 30 Juni. Det önskar man, speciellt när man som mig fyller 15 år då. Det är stora grejer det. Fem månader får jag vänta. Tiden går ju ändå så snabbt så det lär ju inte vara jobbigt.

Vad gör ni då? Själv sitter jag här och pumpar min hjärna med låtar från en väldigt speciell person. Adam Tensta såklart. Kärleken är enorm, du är grym <3
Jag brukar inte bli fast vid en artist, men den där Adam, han har något speciellt. Något väldigt speciellt. Han har utrstålningen, egna stilen och ALLT, skulle jag vilja säga. Respekten förtjänar han!
Han en av anledningarna jag gav hiphopen en chans till. Jag är otroligt glad att jag åtminstonde sett honom live en gång. 10 gånger till vill jag se honom. Minst.

Förlåt att det blir skitmycket om Adam Tensta, men jag kan inte hjälpa det. Finner inga ord för hur mycket jag älskar hans musik. Men ni får fatta erat beslut. Antingen läser ni min blogg, eller slutar ni. Sen är det inte så att jag ska skriva om Adam Tensta VARJE dag. Bara när jag känner för det.

Sitter annars övrigt och bestämmer vad jag ska ha på mig till imorgon. Vill ha något speciellt. Konstigt nog. Jag menar, det är ingen speciell dag imorgon, men varför kan man inte vara fin trotts det? Nej, nu sitter jag här och käbblar med mig själv. Det är KONSTIGT.

Kanske ska berätta hur min dag såg ut? Hm, let's see.. Först var det ju skola. Redan kl. 08:00 imorse. Allt för franskan. Hade jag inte haft det skulle jag haft 4 sovmorgonar varje vecka. Men då hade jag även inte haft ett MVG i ämnet.
 Kort var dagen trots det. Efter skolan gick jag och Emelie mot t-banan och drog till Bagarmossen för att jobba. Vi gjorde det även igår. Det var kul idag tycker jag. Roligare än igår då vi var skit trötta och hungriga som hyenor. Kanske det berodde på att ingen av oss åt någon lunch i skolan igår. Jag ahde så fruktansvärt ont i magen och Emelie var för mätt från sin frukost för att äta lunch. Intresseklubben antecknar.

Hittills har jag samlat på mig lite pengar och sånt är bara bra. Dessutom känns det roligt att jobba eftersom man tjänar sina egna pengar.
Att jag börjar låta som en elvaåring är jag extremt medveten om.

FÖRRESTEN, vem har fått en grymt bra mobil om inte jag? Äntligen! Fick den igår och har redan hunnit fylla ut minnet på låtar, videos och bilder. Men nu har jag rensat lite. Flashade med mobilen lite i skolan idag, men sånt är okej att göra första dagen eller vad säger ni?

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer än vad jag gjort. Aurevoir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0