It's FEBRUARI

Januari är borta. Februari har precis börjat. Starten var faktikst bra på denna månad. Rolig och allmänt bra dag i skolan. Dock var inte Emelie med, men henne ser jag i helgen.
Om det skulle råka vara någon därute som uindrar vad jag gör så kan jag berätta det. Har precis ätit couscous och ni vet den där mätta känslan man får efter att ha ätit det? Den har drabbat mig. Nästan tre gånger värre. BHAAAA!
Min mage står helt exakt rakt ut. Jag ser ut att vara gravid, men hey - sånt får man ta n är man vräkt i sig couscous. Även fast jag inte VRÄKT i mig det. Men något liknande. I guess.

Äntligen fredag, eller vad säger ni?
Tiden har dock gått mer än bara snabbt. Det var nyss måndag!
svenskan idag skrev jag klart min bokrecension och lämnade in den till min svensklärare. Jag hade väntat mig en kommentar som "kan du inte skriva lite mer om det här" eller "förklara det här en gång till". Istället var hon på gränsen till chockad. Hon blev imponerad och frågade genast om hon kunde få använda recensionen. Självklart sa jag. Lite senare under svenskan startade hon läsa upp denför hela klassen. Visst, pinsamt var det, men när jag hade fått massa snälla kommentarer från henne om den kändes det bättre och jag var ju lite stolt. Det borde man. Man kan säga att det var en litet "pepp" för mig att satsa på MVG i svenska. Nu har jag ju VG.

Lite skrämmande är det med tanke på allt hon sa. Jag hade ju inte förväntat mig det och imorse när jag halvglodde på vakna med the voice drog de ju igång horoskopen och när det var kräftans tur sa de något i stil med att de som var kräftor inte borde förändras utan fortsätta vara som vanligt, det skulle tydligen löna sig eller nåt. Well I guess it did.

Lite Adam Tensta nytt: Tog min tid och skrev en (nano)bit om historien varför jag älskar Adam Tensta och hans musik i min bdb, så ni som vill läsa det; klicka här. Förresten, visste ni att Adam Tensta gått i min skola?! AAAAAH, det betyder att jag dagligen går och sölar runt i de trånga korridorerna som är helig mark. Nästan. Det kanske är så att jag har hans gamla skåp. Shit, det här är grymma nyheter.

Känner mig väldigt sugen på att slappa framför tv:n och kolla på en typisk Ben Stiller film. En han är med i då såklart. Såg en igår (Envy) men vill gärna se en till.
Varför jag vill göra det är nog inte helt klart. Jag tror min hjärna tänker snabbt och inte medelar mitt sinne sanningen. Kan det vara så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0