haha, suckers!

Idag råkade jag försova mig och vakna 12:30 fast jag började 08:00! HAHAHA, jag driver. Det kändes bara extremt kul att driva med er lite. Sen att det märks att jag är så jävla tråkig och lättroad idag bjuder jag på.

Förövrigt sitter jag här iförd ett par avklippta shorts och låtas att det är sommar. Typ.
I bakrunden hör man en jävla technolåt jag precis hittade som är så onödig att den nääästan inte bör finnas. Det enda man hör på denna 4 minuters "låt" är "Time" och ibland "Time is what you need". Smart dära. Eller inte. Men blir ju bara stressad i och med att det är techno. Sen att älskade Grey's Anatomy börjar om sisådär 40 minuter också.

Var annars i stan med Emelie och hennes syster. Vi gick runt lite snabbt. Runt två timmar tror jag det var. Men trotts det var vi bara inne på monki och Weekday. Dock köpte vi saker på de båda ställen. Från Weekday gick jag ut med ett par vita "converse". Efter ett bra tag inne på Monki stog jag i den milslånga kön till kassan med tre saker i min famn. Ett par jeans (som jag klippt till shorts), En t-shirt/ lång magtröja och en lite tjockare tröja. 20 kr/styck. Såklart man slår till!

Nu tänker jag städa mitt rum och leta reda på boxningsklubbar. Sen äre Greys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0