sjuk som in i helvette

hehe, ni som "känner" mig vet att jag svär typ minst en gång i varje inlägg. Dåligt, men helt enkelt en vana. Live with it är det enda jag kan säga.

Idag är jag i alla fall skitsjuk. Det är just därför jag är hemma idag. Om jag skulle gått till skolan skulle minst hälften blivit smittade. Så sjuk är jag. Känns som jag har någon allvarlig sjukdom, vilket jag inte har. Förkylning är väl inte så alvarligt? Eller det beror på. Men dagen ska (och har hittills) spenderas på soffan med mat omkring mig (samt näsdukar, blä) och franska böckerna. Har nämligen prov imorgon så jag tror jag måste till skolan imorgon. Får väl gå hem efter franskan eller nåt.

Näe, nu ska jag först ta och kolla lite på tv, sen plugga (hate it >.<)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0