Rastlös, rastlös.

Just nu är jag faktiskt jävligt rastlös. Gör inget speciellt förutom att lyssna på musik och skriva ett och annat sms till Nikita som för tillfället är i Iran. Hon åkte ju i Fredags.
Fan, jag saknar henne. Det är en anorlunda känsla när hon inte är här, det känns liksom som vi inte har lärt känna henne. Eller i alla fall som om tiden har spolats tillbaka typ nåt år, fast med olika människor i bilden.Ovanlig känsla, jag vet.
Men hon får fan komma hem snart, annars drar jag dit och hämtar henne. Fattar inte att Gisella ska vara borta i SEX JÄVLA VECKOR nu till jul. Shit.

Egentligen borde jag sova och ta det lungt eftersom jag dels har nackspärr (fortfarande) och dels för att jag känner att jag kan behöva lite mer sömn. Men, nej, sova ska jag inte göra nu. Ska faktiskt se på Sex and the city vilket går 00:05 på trean tydligen varje vardag.

http://ohgiya.cocolog-nifty.com/blog/images/satc_fair1.jpg
Alla älskar väl SATC? Iaf jag.
Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åkte i torsdags eh-he-he borde inte du hålla koll på det där ;)

2007-11-04 @ 17:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0