Isn't life just great?

För bara några minuter sen så lossnade en bit av min tandställning. Jag försökte ju såklart fixa den delen som gått sönder, men det gik verkligen inte. Så därför ringde jag till min tandreglering och hörde med de. Fick en ny tid, och BÄSTA tiden måste jag bara säga *sarkasmmmm* :08:45 - i STAN. Och på morgonen. Tar liksom en halvtimme att åka dit sen.
Tur att vi har sovmorgon och att jag slipper vara med på första lektionen (idrott). Annars hade jag fan stressat arslet av mig.

Kommentarer
Postat av: (sjömansbloggen)

En man som vill jobba med humor i framtiden. Jag vill bli bättre på att skriva humoristiska texter och söker kritik från alla håll och kanter. Hoppas jag kan få just dig som regelbunden läsare från och med idag. Jag lägger givetvis in denna kommentar hos flera personer. Vill du skratta finns redan riktigt mycket rolig text och små egna filmklipp. Försöker ha ett avslut på varje inlägg, inte mycket är en följetong. Jag är också den enda sjömannen inom bloggosfären! Kram på dig och ha en fin kväll. =)

2007-10-23 @ 23:44:01
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0