God bless Heroes!

Såg de tre-fyra första avsnitten hemma hos Emelie idag, sen drog jag med familjen till IKEA. Lite saker shoppades, men inget speciellt. Men jag har fått mamma att lova att hon ska köpa en garderob till mig nästa månad från just IKEA och under mellandagsrean en dator. Bra va?

image9

Efter IKEA-trippen skulle resten av familjen storhandla så då bad jag de låta mig vara hemma för att fortsätta se Heroes och here I am. Jag kan nog inte mer än att säga att jag ÄLSKAR den serien. Heroes in my heart. God bless the producer Tim Kring.

Kommentarer
Postat av: ellen

såg typ 5 stycken, sne blev jag lite rastlös. men jag älskar heroes! och hiro ska jag gifta mig med :)

2007-10-27 @ 19:58:32
Postat av: Lenita

svar: det är du inte ensam om, jag älskar också listor :)

2007-10-28 @ 11:44:50
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: malin

jag tycker inte heroes är bra :P

2007-10-28 @ 11:54:48
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0