Vilken dag!

Så fort jag vaknade kände jag mig lite stressad. Inte nog med att Mickeys kompisar skulle komma inom dryga 50 minuter eler något liknande, men jag bara kände att det skulle bli en stressig dag. Och det blev ju det, eller åtminstonde en bit av dagen. Vi gick inte till IKEA fören klockan var något med 15:10 skulle jag tro. Men när vi kom till IKEA gick vi runt lite snabbt, plockade på oss lite saker och sen när vi kommer till det där "ta-själv-stället" så letar vi efter gaderoben. Och ja, den fanns kvar, en bara EN ENDA. Och den var (om inte vad) SÖNDER. Typiskt? Men mamma och pappa ska dra dit imorgon för att hämta en eftersom de skulle få in mer typ.

Huromhelsst, efter IKEA drog jag till Gisellas place. Vi började med att typ äta och så, sen snackade vi och efter det var det dags för at kolla på Gossip Girl (om inte än inte kommit till Sverige). Vi såg på hela fyra avsnitt. Gud, jag älskar den serien, men har man läst böckerna kan man bli lite irriterad eftersom saker som hände i boken inte händer i serien. Och tvärtom.
Jaja, skriver mer om det nån annan gång. Men innan jag avslutar det här inlägget måste jag bara säga att ni MÅSTE se Disturbia. Vi såg den nyss och den är B-Ä-S-T. Fyfan vad jag skrek typ där vid slutet.

Förlåt att jag skriver så slarvigt, men det är något med tangentbordet här, rättar felen när jag kommer hem, pallar inte just nu, kolla liksom på klockan. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0