Stövlar ska det vara!

Någon skrev förut att jag bara skriver om saker jag vill ha och att jag inte köper de. Därför måste jag bara säga att nej, jag skriver inte bara om de, jag köper även de. Inte alla, men de flesta, glömmer bara att visa. Eller med andra ord; pallar inte visa ibland. Men jag ska inte sluta, hell no. Ibland kan ju bloggen kännas som lite mer än en blogg, nästan lite som en kalender/Logg också.

Nästa must-have kallar man i Sverige för stövlar, eller också gummistövlar. Skulle behöva båda, GUMMIslövlar för blöta dagar och vanliga stövlar/boots för de andra dagarna. Om 13 dagar kommer ju barbidraget så då kan jag ju shoppa. Gummistövlarna får gärna se ut som de gör på bilden. Och de andra stövlarna har jag ingen aning hur jag ska beskriva de. Har nog inte hittat de "perfekta" än, men kanske såna på bilden?

image23

Båda bilderna är lånade av Kenza, så jag hoppas hon är okej med det. De första kommer från Skopunkten och går på 399 pix och de andra från viking och jag tror de går på 350-400 pix.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka snygga stövlaR!

2007-11-11 @ 23:18:38
URL: http://mariafashon.blogg.se
Postat av: Amanda

Det finns det par randiga gummistövlar från Din Sko som är jättefina!

2007-11-12 @ 15:45:00
URL: http://amandavenczel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0