Prao på Veckorevyn?

Jag har tänkt på det länge och det skulle nog säkert vara skitkul att praoa på en skön tidning som Veckorevyn. Alice gjorde ju det för ett tag sen. Kan hon kan jag brukar jag tänka, haha.
Men det roliga är att vår kass inte ska skickas ut på prao fören vecka 16 & 17 vilket är om ett bra tag. Men det är väl bättre att man fixar med skiten nu innan det blir försent?

Men skiten bör jag ju inte kalla det, jag tycker ju det skulle vara skitkul och intressant,har ju faktiskt alltid velat se hur det funkar på en redaktion, vem vet en dag kanske jag hamnar på en?

Ska ringa och kolla med de imorgon. Går det inte hos de är det bara att leta vidare. Kanske Frida, Starlet eller liknande.

image41

Kommentarer
Postat av: melika

det verkar jättekul att jobba på t.ex vackorevyn! jag vill också praoa nånstans :( (här gör man inte sånt)

2007-11-20 @ 16:09:23
URL: http://melikas.blogg.se
Postat av: Julia

jag ringde runt till tidningar när jag skulle praoa, men det är mycket populärt! Man måste ringa flera månader innan! Men du kan ju alltid försöka :)

2007-12-13 @ 22:01:28
URL: http://juliakrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0