PANIK PANIK PANIK

För det första tänkte jag berätta lite om mitt rum, hur det blev och så innan jag går över till själva "inlägget".
Pappa började igår montera min garderob redan vid två tiden.
Skulle hjälpt honom redan från början, men han sa att det inte behövdes så jag stack med mamma till centrum. Och efter någon timme eller så kom jag hem med en sockersöt blus/tunika och några par strumpor.
Även när jag och mamma kom hem så såg vi att pappa blivit klar med en hel del, så jag trodde att det bara var lite kvar, men jag hade rätt så fel.
Efter ett tag åt vi middag, sen var det back to monteringen. Runt åtta-halv nio blev vi klara. Men sen skulle vi ju hänga upp tv-hållaren och jag och pappa trodde att allt skulle gå bra med den, men nej nej. Det gick inte att borra så långt in som vi trott. Det liksom var gips först, men sen kom någon betong/stål som gjorde så att vi inte kom längre in. Pappa sa något om att han skulle leta efter spikar som passar det, eller nåt. Men en starkare borrmaskin är även vad vi behöver.

Juste, kommer ni ihåg att jag skrev om det där med att ställa ner tidingarna i en hög på golvet? Well i did. Och jag tycker det blev fint, men högarna (gjorde två) blev inte så höga och det beror på att jag nyligen hade rensat tidningarna. Men högen får växa den.


OCH NU "börjar" inlägget, haha. Ni ser ju vad rubriken heter och bara jag kollasr på den får jag just panik. Det är så mycket som ska göras idag. Att plugga sönder mig står givetvis på listan. Tyvärr.Imorgon har vi typ som ett prov på SO (massmedier). Eller man får välja, vill man satsa på högre betyg ska man göra en uppsats, vilket jag ska göra. Satsar väldigt mycket på SO och att få bra betg på det för hittills vet jag att när jag blir vuxen vill jag jobba med något som hör till kategorin Samhälle.
Men det är inte bara det jag ska plugga med idag, det är även matte, engelska och kanske även franska. Rolig eftermiddag jag kommer att ha, va?
Vad ska ni själva göra?

Kommentarer
Postat av: sofie

jag med! filmen är den bästa:D

2007-11-11 @ 12:55:56
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Miriam

Låter stressigt! (orkade inte läsa hela inlägget;))
Ska också plugga matte och franska idag! får se vad som händer på eftermiddagen, inget planerat hittils.

Kram /M

2007-11-11 @ 12:57:39
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Miriam

Angående Gossip Girl - serien. Vet du vilken tid och dag den visas på tv?

2007-11-11 @ 13:05:10
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Nikita

gud denna helg innebärde också pluggsjälvmord för min del, du vet ju att halva skåpet hamnade ner i väskan och hem.
Men fick alla fall svenska uppsatsen klar
engelskan och lite av hemkunskapen gjord.
bara matte kvar ;/ bajs .

PUSS

2007-11-11 @ 21:36:51
URL: http://nikitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0