MIN, bara min (vinter)jacka!

Älskar att säga det här; nu sitter jag klädd i min älskling och bloggar. Vilken älskling? Har ju många, men denna gång är det min precis nyinköpta vinterjacka. Det blev inte en Everest, utan det fick bli en Dcate istället. 799 pix gick den på och just nu om du frågar mig så tycker jag att den är värd varenda öre.  Den är ju så jävla skön. Ja, typ så skön att man skulle kunna bo i den hela vintern. Men vänta, det är ju det jag sak göra.

Nu kan jag ju i alla fall bocka av en sak från listan, men på tur står, om inte, vinterskor. Eller stövlar/boots överhuvudtaget. Älskar de, men hatar nästan att leta efter ett par. Allteftersom jag aldrig hittar de "perfekta".

Nej nu måste jag göra matteläxorna, ligger ju efter. Inte bra, inte bra.

Kommentarer
Postat av: ellen

har inte du höstlov, eller gör du läxor på lovet ? :)

2007-11-02 @ 17:09:08
URL: http://www.blondepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0