Mer sånna här dagar

Idag är en sån där SKÖN dag. Verkligen. Vi hade erkligen ingen lektion alls! Om man inte räknar ungdomsmottagning-besöket med tjejerna i klassen då. Men vi skulle haft Svenska om vi gått tillbaka till skolan, men ingen pallade så vi gjorde så att vi "slutade" dagen med ett donkenbesök.
Hur ska jag kunna gå ner 5 kg? PAAAAH! Men jag vill ju, men som Emelie sa "Om du VERKLIGEN vill så går det", och jag tror inte jag VERKLIGEN vill. Alltså grejen är att jag inte pallar. Men ändring SKA ske.

Efter att vi suttit typ lite mer än 2 timmar på donken så drog vi oss runt i centrum och så. Nikita, Gisella och Dita gick typ hem till nån av de och pluggade, men jag, Emelie och Linda blev kvar. Vi gick runt som vi gjort innan och jag lyckades hitta en kofa från Gina Tricot. Alltså en helt vanlig svart kofta. Den har dock lite glänsiga, plastiga guld-knappar, men när jag får tid ska jag byta de mot lite finare. När jag får tid ja, vilket är..? Never. Hahah, precis när jag skrivar just "never" sätts "Never never" på med Brick and Lace. Hahah.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja tack: jag vill gärna ha fler sådana här dagar. ;D

2007-11-28 @ 17:50:43
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0