Lördag

Kom inte på en bättre rubrik så den jag har nu får räcka, haha.

Men vad gör ni idag då? Eller vad ska ni göra idag? Själv ska jag till mina kusiner i Kista och vara där en stund medan pappa byter vinterdäck, sen ska vi åka vidare till mina andra kusiner i Kista och vara där. Förmodligen äta middag och hela köret. hos de kommer vi träffa mormor eftersom hon bor hos de när hon besöker Sverige. Annars bor hon ju i marocko. Men shit, jag har inte träffat henne på skitlänge. Inte 7 år precis, men kanske 1 & ett halvt. Men det känns i alla fall som evighter.

Visst är det kul att träffa släkten, men jag vill ändå vara hemma lite tidigare än vad vi brukar. Jag vill ju se High Scool Musical & High scool musical 2. De kommer idag på kanal5. Den första börjar kl 16:00 och den andra 17:e55.
Jag  har sett den första, men det skulle inte skada att se den igen. Sen vill jag ju se den andra. De flesta jag känner älskar de filmerna, men det finns ju de som tyckeer att de är tråkiga och väldigt barnsliga. Jag kan hålla med om att 1:an var lite barnslig och så, men de är endå ganska roliga att se. Låtarna fastnar ju oftast i huvudet, haha.


Men sen läste jag också i klick att det skulle visas någon fjortis-film med Sanna Bråding. Ett hål i mitt hjäta heter den och den börjar klockan 00:05 på SVT2. Såhär står det om filmen:
"Svensk-danskt drama från 2004. Fyra personer är instängda i en liten lägenhet, en pappa, en son, en kompis och pappans flickvän. Pappan spelar tillsammans med kompisen in porrfilm med flickan i den kvinnliga rollen och de själva i de manliga rollerna. Sonen deltar inte utan finns i ett annat rum. Pappans, kompisens och flickans beteenden blir alltmer extrema. I rollerna: Thorsten Flinck, Björn Almroth, Sanna Bråding."

Nej den verkar ju hemsk. Men den kanske ändå är värd att se? Annars kan man ju skippa den och kolla på Ladder49 som går 21:30. Fast då är den ju typ slut innan den andra börjar. Men den är i alla fall värd att se. Man börjar fa gråta i slutet.
Eller så kan man se Van Helsing som går klockan 23:00 på TV3. Valet är upp till er och mig.


Kommentarer
Postat av: melika

jag har hört att ett hål i mitt hjärta är jättehemsk, dom typ tvingas äta upp spya och sånt äckligt :/

när den visades på bio gick typ hälften ut ur biosalen för att den var så äcklig/hemsk...

2007-11-17 @ 13:24:45
URL: http://melikas.blogg.se
Postat av: Nikita

på mitt schema står det
High school musical maraton
med zacki

2007-11-17 @ 13:25:57
URL: http://nikitas.blogg.se
Postat av: jacqueline

titta inte på den ett håll i mitt hjärta.. Den suger den är knäpp. Den handlar om en tonårspojke som typ sitter inne på sitt rum o tänker.. Den är helt psykad den är verkligen inte läskig eller intressant.. Och dom är inte instängda tycker jag. Det är en tjej o två män typ som sitter o spelar in porrfilm med barbie dockor och garvar.. Den suger!

2007-11-17 @ 14:10:50
URL: http://jacqi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0