Kanske en skjorta?

Min stil ändras hela tiden. Ibland kan jag  känna mig luffig när jag har på mig någon hängande tröja medan en annan dag jag har på mig en söt liten detalj som får mig att känna mig pretty. Men jag gillar att jag har en varierad stil, det är ju liksom fortfarande personligt.

På senaste tiden har jag tänk på skjortor. Nästan alla har det i garderoben som ett basplagg, men i min garderob kan jag inte hitta en enda. Vet ju att mamma har, men de är väldigt korta i längden. Skulle vilja ha en oversize. Kanske en från herravdelningen. Frågade pappa, men han hade visst ingen vad han visste. Alltså en vit. Men jag kan ju leta lite. Den som letar den hittar.
Annars kan jag ju köpa en, haha.
Men jag hade tänkt mig till skjortan ett skärp i midjan och ett fint armband, samt sneaker (låter konstigt, men det är fint till), stora örhängen och svarta, tighta jeans. Men kanske för mycket smycken? Man kan ju ta bort armbandet.


Bilder från LaRedoute

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är så snyggt med skjorat, har ett par men känner mig alltid för upklädd, lyckas aldrig få rätta stilen :(

2007-11-14 @ 08:01:42
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0