I <3 streetdance

Har kommit fram till att streetdance är min grej när det gäller dans. Den katergorin passar mäst in på mig. Vad om balett står inte sist på listan? Min balans suger, haha. Kommer ihåg när jag var yngre då brukade jag och min kusin leka med varandra genom att stå på en fot och den som klarar av mest vinner. Skitbra övning egentligen, någon som vill leka?

Men hursomhelst (använder alltid det ordet, haha ;P), streetdansen var skitrolig idag. Först hade vi uppvärmning och det var kul, sen skulle vi dela in oss i grupper bestående av två i varje så därför var jag med Emelie. Man skulle göra en dans bestående av två åttasteg eller vad fan det hette och sen ställde vi alla oss i en ring och man fick visa upp sin dans. Det var kul, var inte så komplicerat eller pinsamt.


Sofia Boutella. Är hon inte GRYM?

Kommentarer
Postat av: melika

Hon är grymt bra! Jag vill också kunna dansa som henne :( :p

2007-11-06 @ 19:54:02
URL: http://melikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0