Hallå?

Bloggen har under några dagar varit död. Ingen har kommenterat och jag har inte skrivit. Ja men så kan det bli ibland.
Tänkte att jag kunde göra en liten comeback genom att skriva lite om igår och lite om tisagen, here it goes:

TISDAG:
Redan i tisdags på dansen blev vi tipsade av vår danslärare att komma dit, till tuben på ett event som kallas Dance session. Vi blev ju såklart genast intresserade. Så vi gick hem och frågade våra föräldrar om vi fick gå. Ja blev det från alla sidorna och vi var skitnöjda och glada.

FREDAG: Skol-dagen gick lite segt, men endå ganska snabbt. Efter den var jag, Emelie och Dita fett trötta så vi drog till Emelie för att sjunga singstar, men vi gjorde lite annat, Hä-Hä. Jag och Dita åt även där lite senare. Men sen var det dags för oss att dra, Dita som inte kunde följa med gick hemmåt medan jag och Emelie först drog till mig för att lämna/hämta lite grejer. Efter det mötte vi upp Nikita och Gisella och drog till vad om inte Dance Session. Den började fem, men vi var där runt sex skulle jag tro och det var typ TOMT, nämen nästan. Man undrade ju vart alla var, men senare kom folk hela tiden. Sen efter ett tag drog en danstävling igån och jag och emelie var för skojs skull med. Vi var ett av tio par och man kunde de vinna 1000 kronor var! Men det gjorde inte vi, vi åkte ut ur tävlingen efter första rundan, men kul var det. Medan alla andra proffs dansare dansade körde vi vårat egna. Typ bebis dans, nej jag driver. Men det var ju lite pinsamt så man blev ju lite stel skulle jag tro.
Men gud, den kvällen var GRYM. Mer sånna kvällar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du glömde en nolla i priset. ;P

2007-11-10 @ 12:15:07
URL: http://basic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0