Finally FREDAG!

ÄNTLIGEN ÄR DET FREDAG! Nästan så att man vill fira lite, men jag kan ju säga att jag gjorde det. I alla fall om man räknar att en powernap = att fira. Känner mig alldeles trött och hängig efter den, men skönt var det och är det iofs fortfarande.

Skoldagen var jävligt chill idag, först Svenska där jag nog inte har någon kommentar att lägga till. Det var i stort sett som vanligt. Vad det nu är, hah.
Men på matten fick det skitbra, jag jobbade som aldrig förr och tre hela sidor hann jag med. Det kändes skitbra. Jag är officielt en PLUGGHÄST, haha.
Men nu kommer vi till the ticky part: engelska. Vi hade ju prov idag. Det gick faktiskt ganska bra för mig, eller jag hoppas i alla fall. Provet var inte svårt, men jag fastnade för några småsaker.
Men ja, det var allt från skoldagen. Skitintressant, jo jag vet. Hehe, not.

Och gissa vem som ringt VeckoRevyn? Inte jag i alla fall. Glömmer hela tiden och jag tror helt seriöst jag får skriva det på mina kompisars pannor snart, haha. Men på måndag måste jag! Någon som vill påminna?

Nu är jag sugen på godis, hoppas mamma kommer hem med lite. Men fan vad fet jag har blivit. Har gått upp ganska mycket i vikt, inte bra, inte bra. Men man orkar ju inte banta eller träna. Men ändring ska ske. Någon gång.
(Helst snart).

Förresten, vad ska ni göra i helgen? Jag vet själv inte riktigt vad jag ska göra. Förutom att plugga arslet av mig. Har ju ett stort hemkunskaps prov på Tisdag och ett visst antal matteläxor som jag än inte gjort. Sen en massa andra saker. Men lite andra saker händer säkert såklart, roliga saker d.v.s.

(fyfan vad slarvigt jag skrev idag. Live with it people)

Kommentarer
Postat av: Emelie

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG :D
hehe. jadu, jag ska typ sova ut lite först. & plugga, ofc. sen får vi se (:

2007-11-23 @ 23:01:43
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0