Digitala berättelser

Idag blev vi klara med Digitala berättelserna som vi jobbat med i Tisdags och idag. Det var faktiskt kul, man fick en bärbar iBook att jobba med och de är roliga och bra. Typ tusen gånger mer avancerade än en vanlig PC. Sån vill jag ha om några år. Kanske när man börjar plugga på riktigt?

Förresten, plugga borde jag verkligen göra nu, men jag hatar att göra det mitt på eftermiddagen. Är van att göra det på kvällarna, men det ska bli lite ändring på det. Men ibland hatar jag mig själv för att jag skjuter upp allting (mest plugg då). Det är verkligen inte bra. så nu har jag bestämmt mig, minst tre dagar i veckan ska jag komma hem och plugga på det jag verkligen måste plugga på. SÅ!

kommer ni ihåg att jag skrev om Veckorevyn, att jag ville ha en prao-plats där.
Ringde de idag och hörde med de, men jag hade visst nummret till Bonniers tidsskrift eller nåt så den snälla tjejen som svarade frågade om hon skulle koppla dit mig, till personen jag skulle prata med. Såklart svarade jag ja, men när jag ringde så var hon inte där. Alltså får jag försöka ringa imorgon, men jag har ju egentligen mkt tid på mig, men jag vill gärna göra det så fort som möjligt så att jag kanske får platsen och att ingen annan hinner sno den, haha.

Juste, glömde ju berätta. Lite shopping blev det ju idag. Inget skit stort, men jag skriver endå upp det här, för skojskull, nej men vafan, haha.
Now to the point: Ett vanligt svart linne (49,50 kr) som är skitskönt, ett lipgloss (19,50 kr) som var billigt och bra, ett par silvriga runda örhängen (19.50 kr) och en svart eyeliner (19,50 kr). Där rök en liten bit av min månadspeng. Längtar till nästa, och nästa och nästa...

Kommentarer
Postat av: Emelie

en MacBook ska det ju vara :D (typ de "nya" iBook alltså)

2007-11-21 @ 19:03:00
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Emelie: såklart jag vet, men den jag arbetade på var en iBook, den "gamla" asså.

2007-11-21 @ 22:13:28
URL: http://sofius.blogg.se
Postat av: Emelie

jag vet, men så skrev du att du ville ha en sån & jag trodde att du menade en MacBook (a)

2007-11-22 @ 18:29:02
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0