Det här är en rubrik

Brist på fantasi när det gäller rubriker? Yes.

Fyfan vilken plågsam dag, känns som att jag gör självmodsförsök varje steg jag går. Oj vilken konstig mening, men ni fattar säkert vad jag menar? Om inte ska jag berätta för er att jag är SKITTRÖTT. Känns inte som jag har varit såhär trött någonsin, men jo det har jag faktiskt. Och skolan vill jag egentligen inte ens nämna idag här på bloggen för det var nog den mest plågsamma grejen som hänt, alltså lektionerna. Var en sekund ifrån att somna på i stort sätt alla.

Typ en timme efter skolan hade vi dans. Det var inte som vanligt att man kom dit och börja dansa, utan den här gången kollade i på olika filmer, asså inte filmer filmer utan mer när andra dansar. Och fyfaaaaaan vad grymma alla de var. Jag ska bli så! ;D (A)
När jag kom hem blev jag jättesugen på att dansa, så jag gjorde det, även fast jag var trött. Jag älskar verkligen att dansa, blir så glad av det varje gång.

Men hörrni, nu ska jag dra. Hinner inte skriva mer idag, men glöm inte Ugly Betty och Desperate Houswives. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0