22 November

Som ni kanske märkt har jag börjat skriva dagens händelser här på bloggen, hoppas ni gillar det för jag ska nog fortsätta. Kul är det, nästan som att skriva dagbok, men roligare.

Jaha, vart ska man börja? Vad har jag gjort idag? Först och främst började dagen med skola (som vanligt, såklart). På bilden, som var första lektionen, fick vi veta att vi skulle ha ett prov. Vi fick en bild gjord av Salvador Dali och med hjälp av den bilden skulle vi måla något liknande med egen tvist på det hela. Det gick sådär för mig. Jag är inte precis skitbra på bild, men föröka kan man alltid.
Och på franskan fick jag mitt prov tillbaka och jag fick lyckligtvis MVG. Älskar att säga det; jag fick MVG.

Skulle ju ringa VeckoRevyn, men det hann jag inte med. Efter skolan drog jag och Emelie hem till henne för att plugga, men det blev allt utom det. Som vanligt. Vi måste bli tusen gånger bättre på att plugga tillsammans. Verkligen.

Men hörrni, nu pallar jag inte skriva mer, även fast jag vill. Men jag hinner inte heller. Måste plugga inför morgondagens prov i engelska. Var det nödvändigt att den skulle vara PRICK imorgon? Orkar inte.


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha. men orka plugga när man är såååå trött? (a)
kul hade vi iaf (:

2007-11-23 @ 23:02:10
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0