Vanity Fair

image61

Idag tog jag tid att se filmen Vanity Fair med den bästa Reese Witherspoon. Jag är fortfarande inte riktigt säker på vad jag ska tycka om filmen, men visst; jag gillar den. Fast den blev ju efter ett tag lite dryg eller kanske till och med trög. De två timmarna och tjugo minuterna kändes som cirkus 4 timmar. Men jag kunde ändå inte slita mig ifrån filmen.
Jag suger helt klart på att skriva reccensioner, så jag lämnar helt klart den sidan till folk som är bättre än mig. Den här gången lånar jag texten från MovieboX.se:

"I huvudrollen ser vi Reese Witherspoon som den alltid lika envist uppåtsträvande Becky Sharp. Witherspoon har länge varit lite av en personlig favorit på grund av hennes raka och rättframma stil och hon fortsätter att imponera på mig med hennes insats i Vanity Fair. Jag skulle nästan gå så långt som att säga att det är hon som är filmen. Med sitt sprudlande och självsäkra sätt får hon oss att förstå varför män faller som furor och varför kvinnorna sätter upp en enad front emot henne. Det är ett rent nöje att se henne leka med kamerorna.
Mot henne spelar ett antal mindre uppseendeväckande skådespelare, som visserligen gör godkänt ifrån sig men som helt kommer i skymundan av Witherspoons soloinsats. Kul är dock att se Gabriel Byrne i en mindre roll. Byrne gör som vanligt alltid bra ifrån sig, och är den enda av de manliga skådespelarna som verkligen gnistar till mot Witherspoon."

Kommentarer
Postat av: JYTTE

Tackar tackar :D
Skorna kommer från dinsko och gick på 500 kr i think och koftan är köpt på Zara i en fyndhörna för 50-lappen skulle jag tro så den finns nog inte kvar ... :)
Naw va snäll du är ^^ tkr själv att håret ser ut som crap där xD

2007-12-03 @ 19:08:40
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0