Så mycket en kvinna vill ha!

just för tillfället känner jag mig grymt sunkig. Känns som jag bara går rut med tjocka munkjackor och andra opersonliga saker. ibland kvittar och då är det enda jag kan tänka på att de är sköna. Men visst saknar jag att gå runt i "speciella" fina kläder. Men när jag tänker efter handlar det inte om "speciella" fina kläder utan helt enkelt att jag har bytt stil. Min nuvarade stil är slapp, street och lite smått slarvig. Och jag älskar den. Jag tycker såhär: hellre egen stil än kopierad stil hämtad ur modemagasinen.

Men min musikstil har även ändrats på samma sätt som min klädstil. Mer hiphop (spec. svensk) har krypit in i min hjärna. Förr var det pop som var "it" enligt mig.
Men med hiphop menar jag ingen jävla commercial. Alltså den vi dömmer först genom just fördommar när vi slår på MTV. Ni vet själva vilken jag snackar om. Den som endast handlar om kvinnor, rumpor och vem som har grymmast bilar och blingbling. Den är jag nästan helt emot.

Men ja, genom att skriva att min klädstil blivit mer "slarvig", slapp och street kanske inte säger alla någonting så därför tänkte jag visa några exempel.
Om vi börjar med T-shirts. Hellre väljer jag en sån här från Sneakers'n'stuff än den här från Gina Tricot som jag hellre skulle valt för några månader sen.
Och kanske en sån här liknande sak helst över den här som faktiskt även är fin på sitt sätt.

Jaja, nu kanske de flesta fattar. Om någon ens brydde sig? Men vad är en blogg till för om man inte ska skriva i den?


Kommentarer
Postat av: Emelie

oh, den där med band var riktigt snygg! :D

2007-12-09 @ 20:13:03
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Nikita

i like your style, fastän jag kan sakna
sofias gammla klänningar och väldigt femenina stil
kanske en mix av de båda ;D ?

with love N

2007-12-09 @ 20:27:36
URL: http://nikitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0