Precis Lagom

image122
Det känns som om det är något magiskt med den här outfiten. Jag menar, den är rosa och det är inte alltid jag storälskar den fägen, sen är det enkel. Men jag gssar väl på att jag också är det, enkel. Sen är den ju lagom, och så heter märket den kommer ifrån. I alla fall tröjan vad jag vet. En femhundring och den är din.
Jag tror faktiskt jag skulle vilja se ut såhär en sommardag. Drygt ett halvår till sommaren, men man kan fortfarande önska sig. Förresten så undrar jag om den här fortfarande finns kvar i kollektionen, den är ju från i sommras faktiskt, he - he.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den tröjan är fin! Önskade mig den i julklapp, haha. :)
Den finns ju kvar på hemsidan, men jag tror nästan att den faktiskt inte säljs i butiken SOM. ;P

2008-01-01 @ 13:41:02
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Hanna

gillar också outfiten :)

2008-01-04 @ 17:29:10
URL: http://hannnapannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0