Otur, som det kallas

Idag har jag verkligen inte mycket att skriva om. Skulle egentligen inte vilja skriva något idag, men jag känner ändå att jag måste.

Jag skulle från och med idag vilja kalla den här (och kanske fler framöver) måndagen för otursdag. Inget kul har inträffat. Jag fick prat på Engelskan som var den andra lektionen p.g.a. att jag just pratade, eller skrattade bör man ju säga. Men jag kunde inte rå för det, vi hade vår elevassistent som lärare och då blir man ju ändå lite flummig. Dita och jag hade i alla fall skitkul, haha.

Sen när man tror att dagen kan vända skrev allt som är tvärtom, man får 35090328 kg instuderingsfrågor på NO och provet ska man ha på Måndag nästa vecka. Lyckat. Men jag har bestämt mig för att komma hem varje dag direkt för att sorgligt nog plugga ihjäl mig. Vi får se hur jag överlever den här veckan.

Men sen har lite små saker hänt som jag gärna kallar otur, men eftersom jag är på dåligt humör nu så tänker jag inte skriva minsta lilla.
Men en sak som är ganska liten men som verkligen inte satte pricken över i:et var att mina nyinköpta örhängen (köpte de för typ prick en timme sen) verkade vara sönder. Såg det nu när jag öppnade påsen för att ta ut de. Jag SKA ha ett par nya av H&M!


Men juste, jag drog till skolsyster och berättade om mina problem med min näsa, ni vet det där med att jag blöder näsblod ofta och hon ska typ boka tid åt mig på någon motagning i Alvik. Hon sa att det kanske är så att någon blodkärl har gått sönder.

Nu ska jag dra och dränka mig i läxhögen, senare ikväll blir det 2 & ½ men och PRISON BREAK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0