Ny bok?!

Kom på att jag måste fråga er om en sak innan jag drar: har ni några riktigt, riktigt bra boktips för en person som mig. Och då kanske några av er undrar vad jag menar med det sista. Hur är jag? Då ska vi se, jag gillar chicklitter, men inte SKITMYCKET. Verklighetsbaserade böcker är ju bra, men jag gillar böcker där det oftast finns ett problem och ett överraskande slut. Jag vet, jag SUGER på att beskriva, men hörrni som man brukar säga: gör det bästa av det ni har. Alltså gör det bästa av min konstiga, krokiga beskrivning.

TIPSA NU MÄNNISKOR!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Någon modebok? Kolla runt på bokus.se så lär du hitta något. ;)

2007-12-18 @ 20:29:44
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0