Nicole Richie

image103

Vad tycker ni om paret Joel och Nicole? Jag tycker själv de är ganska söta tillsammans. Men det är en sak jag har svårt att släppa och det är sättet Joel lämnade Hilary Duff. Liksom bara sådär och ett litet tag senare så väntar han barn med just Nicole. Lite taskigt läge, speciellt för Hilary. Hon måste ha varit förkrossad.
Men nu när de väntar barn går det ju såklart massa rykten. Ett är att de väntar tvillingar. Det kan vara sant, men jag vet inte det bara känns som om de inte gör det.
Ett annat rykte är att hon väntar en pojke. Det kan ju även vara sant, speciellt när man fått veta att hennes pappa, Lionel Richie har sagt det.  Jag har en känsla av att det är det.
Vad tror ni? Väntar hon tvillingar? Eller kanske en tös? Eller pojke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0