Monday callin'

Hola, idag äre Måndag och det bör ni veta och känna av. Det gör ni ju säkert, men jag är så generös och tänker även på de vilsna läsarna. Maha!
Som ni kanske märker är jag på topphumör, så därför får ingen jvel förstöra det! Jag ska lägga mig och sova med ett leende på just läpparna - så det så. (Om det nu håller).
Om du frågar mig så tycker jag att den här dagen gick fett snabbt. Nyss vare så att jag slog till väckarklocan och kollade på The voice @ femman och sen helt plötsligt är jag.. där jag är nu. Men det känns fortarande som om det är morgon. Jag kommer ju till och med ihåg de tråkiga skämten från The voice morgon-show som jag som sagt såg.

Nog med mitt dryga snack. Var hos tandregleringen i stan idag och jag fick det glada beskedet att de ska ta bort min tandställning om ungefär 3-4 månader. SNACKA OM ATT JAG ÄR GLAD! Visst kommer jag sakna min kära tandställning eftersom jag har vänjt mig så mkt så att det nästan inte är sant, men fan vad skönt att slippa den. Att få le inför en kamera utan en tandsällning som hänger fram. Saknar gamla tider fan.
Efter tandregleringen gjorde jag som vilken jäcla tjej skulle gjort (iaf de flesta, tror jag); jag fortsatte vara i stan. Trodde jag skulle hitta nada, men två påsar kom jag hem med: en liten och en stor. I den stora fanns hjärtörhängen som jag tvekat på att köpa men tillslut slog till på (de är ju bara FÖR fina) och sen finns även en skitcool hood tröja. Båda från H&M. Det sistnämnda (fyndet) är jag nästan galen i. Snygg som fan är den. Imorgon ska jag ha på mig den. är jag har på mig den känner jag mig jävligt personlig, så våga bara köpa den nu! (Gäller alla, haha!).
Sen efter gick jag runt lite mer i stan, men då fick jag lite huvudvärk, eller mer kanske jag borde kalla det. Hade ju lite innan. Men hursomhelst, jag ringde pappa och frågade om han kunde komma och hämta mig när han slutat. Det kunde han. Fick vänta runt 15 min och den kvarten spenderades i H&M på hamngatan där jag även fann några örhängen. Riktigt coola var de!

Bilder kommer alldeles strax.

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG SKA KÖPA DEN :D
haha, vet inte ens hur den ser ut än. men jag får väl låna den någon gång? :P

2007-12-10 @ 19:16:56
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Emelie: haha, hell no. Det här är typ min första med sån krage. Men låna får du SÅKLART! haha

2007-12-10 @ 19:33:35
URL: http://sofius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0