Lycka kallas det

Just nu sitter jag och Emelie och gör två olika saker. Hon gör det mest kreativa av de och jag det mest töntigaste faktiskt. Hon syr upp några t-shirts medan jag sitter som en idijuut framför datan.
Men idag har det varit en bra dag. Jag och Emelie har varit på några olika ställen här runtom i världen.

Ett av de kallas Söder (eller medborgarplatsen? du bestämmer) och där var vi såklart för att gå till vårt älskade Sneakers 'n' Stuff som vi ganska märkbart har blivit besatta av. Det kan tas som vad några kallar fördel men även nackdel. Gjorde själv av med 600 kr där idag så ja, där har vi nackdelen. Fördelen? Jo men hallå, vi älskar ju allt som finns där inne. Att en butik kan ha så snygga kläder. Den butiken kommer aldrig svika mig och det kan jag nästan lova.

Men det jag köpte var en älskvärd hoodie. En från Adidas. Asså det är svårt att beskriva min kärlek till den, men låt oss bara säga att den är så fin att jag gång på gång ställer mig upp och kollar mig i spegeln bara för att se på den lite mer. Det är kärlek det och det kan jag lova! (En bild eller flera kommer säkert upp inom kort)

Några mer saker (kanske borde kallas kläder? heh) jag drog med mig hem var fyra t-shirts som jag köpte på självaste Jack&Jones (killaffär men med det jag och Emelie kan kalla "tjejkläder") för väldigt få pengar. Jag är inlove i var och en. Nu känner jag att jag inte behöver något mer från denna mellandagsrea, men vem vet? Jag kanske snubblar på världens finast sak imorgon. Det får Gud himself bestämma.

Kommentarer
Postat av: Proma

finns det många hoddies? :)

2007-12-27 @ 21:54:39
URL: http://www.metrobloggen.se/proma
Postat av: Sofia

Proma: aah, typ ganska många. de fyller ju på oxå. :)

2007-12-27 @ 22:14:21
URL: http://sofius.blogg.se
Postat av: Proma

:D då får du ta med mig dit nästa vecka ;)

2007-12-28 @ 14:32:30
URL: http://www.metrobloggen.se/proma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0