Lucia

Idag är det den 13:e December. Tiden går så snabbt, men det var inte det jag hade planerat att säga, utan att det snart är jullov och att tiden går så SNABBT. Som jag redan sagt. Men jag vet inte om jag gillar det. Visst är det bra, man hinner inte längta efter helgen innan det är helg, men ibland känns det som om jag kommer kolla tillbaka på den här tiden när jag blir äldre och inte tycka den var så speciell.

Hursomhelst, idag var/är det som sagt Lucia. Jag, Emelie och en jävligt stor del av skolan ställde upp att vara med i Luciatåget. Igår så repeterade vi, men idag gällde det! De flesta har frågat mig om jag tyckte att det var nervöst, men nej tvärtom. Det var det verkligen inte. Det var bara kul och skönt att få sjunga ut.

Men åååh, jag hatar en speciell jävla kille i vår skola. Han går mig helt seriöst på nerverna. När jag gick förbi på luciatåget drog han upp sin flashiga mobilkamera och tog kort på mig, bara för att jäklas sätta upp bilderna på internet och förmodligen skriva ut de och gå runt och visa de i skolan om det skulle vara så att han hittade något roligt "material" i de. Precis som han gjort mot de flesta tjejerna. Jävla IDIOT alltså!
   Jag gick fram till honom efter luciatåget och sa rakt i ansiktet till honom "Tar du inte bort bilderna kommer jag polisanmäla dig, fattar du? Jag vill se dig göra det NU". Det första den tönten gjorde var att ta bort bilderna. HAHAHA, där skrämmde jag tönten!

Nu ska jag göra något jag kommer göra hela kvälen: plugga. Man kan säga att jag gorde det till bilden eftersom jag ritade en ny bild som jag ska få betyg på. Men det var lite dumt att jag inte pluggade på SO:n igår. Nu är jag liksom tvungen att göra det, annars kommer jag få IG på morgondagens SO PROV.

Kommentarer
Postat av: f

ha en fortsatt bra dag ! :)

2007-12-14 @ 18:00:29
URL: http://byfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0