Gott nytt år!

Rubriken talar egentligen för sig själv, men visst kan jag skriva några rader. Tänk er att det är den absolut sista dagen på det här året och vi kommer aldrig kunna uppleva den igen. Känns lite konstigt nu när man tänker på det, men det är ju inte så att jag är dum och tror att jag kommer uppleva den här dagen igen. Juste, idag fyller ju
Twilight år! Grattis till henne!
Hursomhelst, vad har ni tänkt göra ikväll? Själv ska jag var med familjen.. här hemma. Vi har ju så vacker utsikt härifrån. Ska försöka få några bilder på fyverkerierna så ni själva får se. Sen väntar ganska många triss på oss, de ska ju bli skrapade.

Men vad tycker ni om det senaste året 2007? Jag tycker det var ett spännande år. Jag gjorde saker jag aldrig gjort förut och fick upleva de. Men visst, det var inte så mycket som hände, men mycket i alla fall. Jag gillade (eller ska man säga gillar?) det här året. Roligt år. Hoppas 2008 blir minst lika roligt.

Nyårslöftena då? Jag skrev ju ett; att bli starkare som person. både psykiskt och fysiskt, mest psykiskt och det är det löftet jag jag gå efter mest. Men det andra löfet jag verkligen ska gå efter är att fixa bättre betyg. Visst blev jag nöjd med de jag fick ganska nyligen, men jag satsar på fler MVGn. Så jag är nog trots allt lite peppad inför nästa termin som börjar om några få dagar.

Men jaja, det jag såklart ville säga var: GOTT NYTT ÅR och god fortsättning! Hoppas ni fortsätter läsa min blogg! (;

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gott nytt år! :)

2007-12-31 @ 19:50:21
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Emelie

Fast Twilight fyller år imorgon. ;)

2007-12-31 @ 20:05:04
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Julia

Gott nytt år! Låter som bra nyårslöften :)

2007-12-31 @ 21:50:45
URL: http://juliakrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0